[Entrada] "Lo que nos trae Starstrike Blast V"


Medallon of the Ice Barrier (COMUN)
Add 1 "Ice Barrier" monster from your Deck to your hand.

Lo que le hacia falta a los pioneros de los Ice barrier, ahora cuentan con su propia ROTA. Sorprendan nos  con sus creaciones.






White Elephant's Gift (COMUN)
Decks  Agro de antaño pueden resurgir, la velocidad ha llegado para estos muy olvidados monstruos. Cuentan con 3 Aceleradores, esta carta, su allure en forma de trampa y una carta magia continua. Es momento de reorganizar los pensamientos y empezar a innovar.

PD: Enchanting Fitting Room to search Tuners Level<3 :)




Heat Wave (RARE)
This card can only be activated at the start of Main Phase 1. Neither player can Normal or Special Summon an Effect Monsters, until your next Draw Phase.

Perfecta carta de apoyo para la carta anterior y sus posibles decks. pero veo algo más, oh si ya está más claro, ELEMENTAL HERO ALIUS (Invocacion desde el cementerio) y su Gemini Beatdown, ellos podrian hacer uso de esta carta sin ningun problema.





Scrap Twin Dragon (ULTRARARE/ULTIMATE)
1 "Scrap" Tuner + 1 or more non-Tuner monsters
Once per turn, you can select 1 card you control and 2 cards your opponent controls. Destroy the one you control and return the two your opponent controls to the hand. When this card is destroyed by your opponent's card (either by battle or by card effect) and sent to the Graveyard, select 1 non-Synchro "Scrap" monster in your Graveyard, and Special Summon it.

Más material para scraps :)


Tuning (ULTRARARE/ULTIMATE)
Add 1 "Synchron" Tuner monster from your Deck to your hand. Then send the top card of your Deck to the Graveyard.

Por fin llegó el acelerador de combos letales de la gama ofrecida por los monstruos "Synchron". No necesito decir mucho, todos sabemos de lo que esta carta es capaz de lograr, el Quickdraw es como el fenix, se estanco y por momentos se veia muerto (Competitivamente estancado con las machinas), pero ahora resurge con esta brillante carta.
Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
Anonymous
21 November, 2010 ×

¿cuales son las trampas a las que te refieres?.
atte kimera24

Responder
avatar
admin
21 November, 2010 ×

Common Charity
Group: Trap Card
Type: Trap
Draw 2 cards, then remove from play 1 Normal Monster Card from your hand. If you don't have any Normal Monster Cards in your hand to remove, send all cards in your hand to the Graveyard.

Heart of the Underdog
Group: Spell Card
Type: Spell
Icon:Continuous
During your Draw Phase, when you draw a Normal Monster Card(s), you can draw 1 more card by showing it to your opponent.

Enchanting Fitting Room
Group: Spell Card
Type: Spell
Pay 800 Life Points. Pick up 4 cards from the top of your Deck and Special Summon the Level 3 or lower Normal Monsters among the picked-up cards to your side of the field. Return all the other cards to your Deck and the Deck is then shuffled. :) Enjoy

Responder
avatar
admin
Anonymous
22 November, 2010 ×

compa disculpa por contradecirte pero esas no funcionan con gemini por que en mano son como mounstruos con efecto pero de todos modos gracias, lo que pasa es que uso el gemini y crei que esas trampas lo podrian mejorar. Atte. Kimera24

Responder
avatar
admin
22 November, 2010 ×

oh Diosh!! Un fail xD
nombre esto esta bien, almenos que me comenten algo :p. reacualizo el post.

Responder
avatar
admin

Agradecemos tu comentario. Show Conversion Code Hide Conversion Code Show Emoticon Hide Emoticon

Thanks for your comment